#kis- és középvállalkozások

Mérlegen: A vaj mindenképp francia, a pisztáciát nem lehet levenni az étlapról – a tökéletes croissant nyomában a Freyja alapítójával
 

Mérlegen: A vaj mindenképp francia, a pisztáciát nem lehet levenni az étlapról – a tökéletes croissant nyomában a Freyja alapítójával

Mi a különbség a magyar vásárló és a turista között? Mire figyeljünk, ha külföldön próbálnánk szerencsét az itthon már befutott cégünkkel? Hol van a határ a különleges és a túl elvont között, ha alapanyagokról van szó? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ Dormán Péterrel üzleti podcastunk új évadjának első részében.

hvg.hu hvg.hu

Ezekre figyeljen, ha 2023-ban vállalkozna – Mérlegen #4
 

Ezekre figyeljen, ha 2023-ban vállalkozna – Mérlegen #4

Folytatódik a Mérlegen, a hvg.hu üzleti podcastja: a legfrissebb epizódban megnéztük, hogyan fest a magyar kkv-k világa 2023-ban, mire figyeljenek a fiatalok, a nők és a családok a vállalkozói piacon, és praktikus tippeket hoztunk a start-upoknak, a hagyományos vállalkozásoknak, a digitális és a "non-tech" vállalatoknak is.

hvg.hu hvg.hu


Brüsszel egyszerűsítene a vállalkozások adminisztratív terhein
 

Brüsszel egyszerűsítene a vállalkozások adminisztratív terhein

Összesen uniós szinten mintegy 18 millió, határokon átnyúló tevékenységet folytató kis- és középvállalkozás (túlnyomó többségük korlátolt felelősségű társaság) számára jelentenek adminisztratív könnyebbséget azok az intézkedések, amelyekre szerdán tett javaslatot az Európai Bizottság.

EUrologus EUrologus






A legtöbb támogatást a nagyberuházók kapták
 

A legtöbb támogatást a nagyberuházók kapták

A legtöbb támogatást a nagyberuházók részére folyósította az eltelt két évben a kormány, azon belül is az autóipari szereplők kapták a legnagyobb összeget. A kis- és középvállalkozások mindössze 1,5 milliárd forintos támogatásban részesültek.

hvg.hu hvg.hu


Egyre többet húz le a Facebook a kis cégekről
 

Egyre többet húz le a Facebook a kis cégekről

Kutatást végeztek a magyar kkv-k facebookozásáról, amelyből kiderült, hogy a többség havonta pár tízezer forintot költ hirdetésekre a közösségi oldalon, és alig páran próbálják ingyen megúszni a dolgot. Úgy érzik, egyre többet kell kicsengetniük, hogy láthatóvá váljanak.

MTI MTI